PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Sabtu, 7 September 2013

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur : Vitamin E melambatkan Proses Penuaan


Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Bismillahirrohmanirrohim..


Bermula dengan kelahiran, kita akan berakhir dengan kematian. Bermula dengan keremajaan kita akan melalui zaman warga mas insyaAllah jika panjang umur. Namun semua orang nak kelihatan muda, sihat dan cergas walaupun usia meningkat matang. Pelbagai cara dan ikhtiar dibuat untuk kekal muda dan sihat. Ada juga pelbagai product yang terdapat dipasaran mengaku membantu dalam proses melambatkan proses penuaan dan ada juga mengandungi bahan terlarang demi kekayaan.
'


awet muda

Vitamin E ialah salah satu antioksidan yang penting dalam pencegahan kanser dan penyakit kardiovaskular. Ia memperbaiki peredaran darah, yang mana perlu untuk memperbaiki tisu, dan sangat berguna dalam rawatan “premenstrual syndrome” dan penyakit fibrocystic buah dada. Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan, mengurangkan parut yang diakibatkan oleh sesetengah kecederaan, mengurangkan tekanan darah, membantu dalam pencegahan penyakit katarak, meningkatkan prestasi atlit, dan mengendurkan otot kaki dari kekejangan.


Vitamin E juga mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan di masa yang sama menguatkan dinding kapilari. Vitamin E menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat, dan membantu mencegah anemia dan “retrolental fibroplasia”, sejenis gejala mata yang boleh menjangkiti bayi pramatang.


Satu kajian yang dijalankan oleh National Cancer Institute pada tahun 1998 mendapati bahawa pengambilan vitamin E dalam jangka masa panjang dapat mengurangkan risiko kanser prostat di kalangan penghisap rokok. Lain-lain kajian megesyorkan bahawa vitamin ini dapat memperlahankan perkembangan penyakit Alzheimer. Sepanjang ini diketahui bahawa vitamin E telah menunjukkan kesan pencegahan kepada lebih kurang 80 jenis penyakit.




Vitamin E membuatkan si pengamal nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan. Pengambilan vitamin E yang konsisten sangat membantu dalam mendapatkan tekstur kulit yang cantik. Ianya juga membantu menghilangkan parut dan jeragat.Membantu wajah nampak lebih berseri dan tidak kusam.

Vitamin E sangat membantu dalam aspek kesuburan pengambilan vitamin membantu mengatasi masalah kedinginan. Vitamin E dapat membantu pengaliran darah dengan lebih lancar dan dapat membantu mengatasi masalah sarah belakang terutama mereka yang sering mengadu masalah sakit bahagian belakang badan.

Bagi yang mempunyai masalah pre-menstrual yang teruk, vitamin E membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual.

Jika berminat untuk dapatkan Vitamin E, sila wsap UmiIzz.









umiizz @ izzlynn
Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur (ID : 915911)
alynn_41181mr@yahoo.com
aisyizzlynn.com
babyumishop.com

Salam sayang dari,




gif creator
gif creator

0 comments: