PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Ahad, 9 Jun 2013

Sakit Sendi Boleh diatasi dengan Joint Health Advance


Bismillahirrohmanirrohim..
Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Malam ni alhamdulillah, berkesempatan nak menaip beberapa perkara yang umiIzz nak share bersama semua.. Si kecil umi dan abangnya telah selamat beristirehah.. maka rugi pula jika masa yang ada tidak digunakan sebaiknya.

Sesiapa yang kat sini pernah mengalami sakit sendi tulang atau kaum keluarga terutama ibu/bapa yang ada mengeluh rasa sakit di sendi dan payah untuk bergerak?? Ia dinamakan osteoarthritis.  Osteoartritis adalah penyakit yang menyakitkan sendi yang menjejaskan berjuta-juta orang. Ini disebabkan oleh kemerosotan secara perlahan-lahan diantara sendi tulang. Osteoartritis membawa kepada keradangan menyakitkan dan pergerakan sendi yang terjejas. Rawatan  osteoarthritis biasanya terdiri daripada rawatan simtomatik dengan ubat-ubatan anti radang & kesakitan.


Adakah anda berisiko atau SIAPA yang paling BERISIKO?

Jom kita tengok tanda-tanda dan siapa bakal berirsiko mendapat radang sendi.


1. Umur : Fungsi sendi semakin berkurang apabila semakin berusia
2. Berat : Tekanan kepada sendi, terutama lutut & pinggul anda bertambah
dengan berat badan yang berlebihan
3. Penggunaan Berlebihan : Jika anda seorang athlet atau sentiasa bekerja dengan
kekuatan fizikal, anda boleh meningkatkan tekanan ke atas sendi anda.
4. Sejarah keluarga : Masalah sendi mungkin turun temurun
5. Lemah otot : Kelemahan otot sekitar sendi meningkatkan risiko terhada
p
ketidakselesaan sendi.


MEMPERKENALKAN Shaklee Joint Helthy Advance atau dikenali sebagai JHT. Apa itu JHT?



Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi. 


JHT mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, JHT ialah formula sayur-sayuran 100%.

Kalau kita ada terdengar ibu atau ayah kita mengeluh sakit di sendi lutut malah rasa sangat tidak selesa untuk bergerak, cepat-cepatlah dapatkan JHT untuk mereka. Kalau dahulu, bila kita sangat tidak selesa dengan susu tambahan untuk membina tumbesaran maka mereka mencari susu tumbesaran terbaik buat kita setelah penyusuan susu ibu tamat, mengapa kita tidak menyediakan mereka suppliment terbaik untuk membantu mereka sihat sepanjang masa?? Apa tunggu lagi, jom dapatkan JHT dari saya.,SEGERA untuk ibu dan ayah tersayang.













Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur (ID : 915911) 
Dealer Shaklee Kuala Lumpur
Email : alynn_41181mr [at] yahoo.com
Hp : 013.2028.136

Salam sayang dari,



gif creator
gif creator

0 comments: